Ladeløsninger til boligforeninger - alt samlet ét sted
Ladestandere til boligforeninger, ejerforeninger og andelsbolig-foreninger
Er jeres boligforening på udkig efter en nem, fremtidssikret og effektiv løsning til ladestandere til boligforeningens elbiler? Hos EnergiMesteren tilbyder vi komplette løsninger, der passer til både boligforeninger, ejerforeninger og andelsboligforeninger.
Vi klarer det hele for jer – fra planlægning og installation til drift og vedligeholdelse. I får én fast kontaktperson hele vejen igennem, så processen bliver så enkel som muligt. Vi laver en løsning, der passer præcis til jeres behov. Lad os hjælpe med at etablere ladestandere, så både nuværende og potentielle nye beboere har adgang til moderne og fremtidssikre ladeløsninger på jeres fælles parkeringsplads – samtidig med, at boligforeningen bidrager til at fremme den grønne omstilling.
Bæredygtig fremtid med udgangspunkt i jeres specifikke behov
Vi tager udgangspunkt i jeres situation og beboernes behov for at skabe ladeløsninger, der passer perfekt til jer – og vi sørger selvfølgelig for, at der er plads til fremtidige udvidelser, hvis behovet for ladestandere skulle stige på jeres p plads.
Om det er en enkelt ladeboks til en mindre grundejerforening eller større ladeinstallationer til boligforeninger, ejerforeninger eller andelsboligforeninger, står vi klar til at hjælpe.
Vi prioriterer et tæt samarbejde med jer og sikrer, at alt fra økonomi og finansiering til fremtidssikring bliver tænkt ind fra starten.
Vi tager os af hele projektet fra A til Z
Vi står for hele installationen, når der etableres ladestandere, og vi tager os af alt – lige fra nye nettilslutninger, anlægsarbejde og kabelføring til tavleudvidelse og driften af den færdige ladeløsning.
Vores erfarne team står klar til at hjælpe jer hele vejen – lige fra idéfasen til den færdige installation. Som udgangspunkt installerer vi selv ladeløsningerne, men vi arbejder også sammen med pålidelige partnere for at sikre, at større projekter bliver løst effektivt og professionelt.
Kontakt os i dag og hør mere om de mange fordele ved en skræddersyet løsning til installation af ladestandere i jeres forening.
ADMINISTRATIONS- OG SERVICEAFTALER
EnergiMesteren tilbyder sammen med vores partnere komplette og gennemtestede betalings- og administrationsløsninger til både offentlige ladestandere samt ladestandere i boligforeninger eller virksomheder.
Vi kan stå for at administrere jeres ladeløsning, hvor vi enten håndterer – eller hjælper jeres administrator med at håndtere – alle dele af den daglige drift. Det kan f.eks. være ting som overvågning af forbrug, brugeradministration, fastsættelse af priser, opsætning af firmabil-løsninger m.m.
På den måde kan I få en ladeløsning, der stort set passer sig selv.
Dialog og udvikling af ladeløsninger
Det er en god investering at starte med en grundig dialog om jeres kommende ladeløsning, før arbejdet begynder.
Vi hjælper jer med at finde den bedste og mest fremtidssikrede løsning, der passer til jeres behov. Og vi står selvfølgelig klar til at svare på alle de spørgsmål, I måtte have, fx:
I nogle tilfælde er et besøg på jeres adresse nødvendigt. Her ser vi nærmere på jeres eksisterende elinstallation, vurderer den bedste placering til ladestandere eller ladebokse, planlægger kabelføring og eventuelt anlægsarbejde. På den måde sikrer vi, at jeres ladeløsning bliver både effektiv og brugervenlig.
Det er også vigtigt at afklare, hvordan I ønsker at administrere opladning, adgang til den enkelte ladestander og potentielle priser for brug.
Brug vores kontaktformular eller giv os blot et ring, så vi kan tage den indledende dialog.
I modtager fast tilbud
Hos EnergiMesteren gør vi det nemt for jeres forening at få installeret ladestandere eller ladebokse. På baggrund af en grundig vurdering af jeres behov og aftaler fra udviklingsfasen, udarbejder vi et skræddersyet tilbud. Tilbuddet dækker alt – fra selve ladestanderne til installation, udgravning, anlægsarbejde og kabelføring.
EnergiMesteren koordinerer alt arbejdet. I har fra start til slut i forløbet én og samme kontaktperson.
Ordrebekræftelse
Når I modtager ordrebekræftelsen, vil den indeholde et forslag til en installationsplan, der beskriver de forskellige aktiviteter samt tidsplanen for, hvornår parkeringspladserne skal været ryddede.
Vi udfører installationen
Vi sørger for installationen på den aftalte dato. Når vi er færdige, laver vi alle nødvendige og lovpligtige tests af installationen og ladestanderen/-boksen, og vi gemmer dokumentationen.
Hos EnergiMesteren tager vi os af det hele fra start til slut, og du har kun én kontaktperson gennem hele forløbet.
Opsætning af administrationsløsning
Vi hjælper jer med at finde den rette serviceaftale til administration af jeres ladeløsning. Det kan fx være overvågning af forbrug, refusion af elafgift, håndtering af brugere, adgangsrettigheder, differentierede priser for opladning, løsninger til firmabetalt hjemmeladning af firmabiler og offentlig adgang til ladere.